Váš košík je momentálne prázdny!
Najčastejšie otázky a odpovede
Ako môžem zadať objednávku?
Otázka: Ako môžem zadať objednávku na vašom eshope?
Odpoveď: Objednávku môžete zadať jednoducho tak, že pridáte požadované produkty do košíka, prejdete do košíka a kliknete na tlačidlo „Pokračovať k platbe“. Následne vyplníte svoje údaje a zvolíte preferovaný spôsob platby a doručenia.
Ako dlho trvá odoslanie mojich produktov?
Objednávky expedujeme ihneď ako je to možné zvyčajne do dvoch pracovných dní. Ak by nastalo omeškanie, prosím neváhajte nás kontaktovať.
Čo sa deje po zadaní mojej objednávky?
Po zadaní Vašej objednávky zabalíme Vaše produkty do bezpečného balenia a balík odovzdávame prepravcovi, ktorého ste si zvolili.
Dostanem k objednávke faktúru?
Áno. Faktúra bude vystavená po úhrade objednávky.
Aké sú možnosti platby?
Otázka: Aké sú dostupné možnosti platby?
Odpoveď: Ponúkame nasledovné možnosti platby:
- Platba kartou (Visa, MasterCard)
- Platba na dobierku
- Bankový prevod
Čo je to zoznam prianí?
Do zoznamu prianí si môžete uložiť obľúbené produkty na nákup neskôr.
Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Na podstránke sledovanie objednávky môžete sledovať Vašu objednávku po zadaní čísla objednávky a Vášho e-mailu.
Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?
V týchto prípadoch nás prosím kontaktujte tu: Kontakt.